bap; polityka prywatności
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Przejście dalej oznacza wyrażenie zgody, którą to zawsze można wycofać, np. zamykając stronę.
Drogi Użytkowniku,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym zobowiązani jesteśmy poinformować o przetwarzaniu danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało.
Przedmiot ustawy: Dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania z naszych stron internetowych, m.in. zapisywanych w plikach cookies. Więcej informacji na temat samych plików cookies znajdzecie Państwo pod adresem wszystkoociasteczkach.pl
Administrator danych: firma BAP Sp. z o.o. oraz wszystkie podmioty z grupy, w której skład firma wchodzi oraz wszelkie podmioty z nią powiązane i od niej zależne, zarówno osobowo, jak i kapitałowo, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów oraz nasi Zaufani partnerzy.
Dlaczego przetwarzamy dane: Przetwarzamy je, aby dopasować ofertę, treści i tematykę materiałów, zapewnić większe bezpieczeństwo usług, dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.
Prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania: Można wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz wnioskować o ich usunięcie.
Komu możemy przekazać dane? Zgodnie z obowiązującym prawem dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym (np. w celu pozycjonowania), podwykonawcom naszych usług (np. w celu określenia statystyk odwiedzin) oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – tylko wtedy, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych? Każde przetwarzanie danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (oferty, umowy, itp.). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyrażamy odwiedzając stronę.
DOKUMENTY UZUPEŁNIAJĄCE – DO POBRANIA
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Oddajemy do Twojej dyspozycji dokumenty, dzięki którym będziesz mógł skutecznie realizować swoje prawo do prywatności oraz kontrolować sposób przetwarzania Twoich danych osobowych:
Pobierz: BAP_klauzula_zgody_przetwarzanie.pdf
Pobierz: BAP_pisma-o-informacje-nt-przetwarzanych-danych-osobowych.pdf
Pobierz: BAP_pisma-o-odwolanie-zgody-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf
Pobierz: BAP_pisma-o-wniesienie-sprzeciwu.pdf
Pobierz: BAP_pisma-o-wstrzymanie-i-usuniecie-danych-osobowych.pdf
Pobierz: BAP_pisma-o-zadanie-zaprzestania-przetwarzania-danych-osobowych.pdf
Polecamy pobranie kart katalogowych poszczególnych produktów z obszaru oferty naszej firmy. | Kraty katalogowe znajdują się TUTAJ |
Z przyjemnością opracujemy wycenę dla Państwa – prosimy o przesłanie zapytania. | Zapytanie można przesłać STĄD |
Cały katalog | TUTAJ |
Aktualności | TUTAJ |